Dlaczego warto?
Kilkuletnie doświadczenia z użytkowania systemu SMOK pozwalają na stwierdzenie, że poprawne zarządzanie kotłownią lub węzłem grzewczym z systemem SMOK pozwala na:
- ograniczenie liczby wizyt serwisu technicznego (możliwość wykonywania nastaw temperatur, programu tygodniowego, kontrola pracy wszystkich parametrów, archiwizacja danych, itp.)
- wczesne wykrywanie awarii kotłowni (wysyłanie sms o awarii, itp.)
- poprawa komfortu cieplnego
- poprawa komfortu eksploatacji kotłowni
- zmniejszenie zużycia paliwa do 15% w skali roku
Przykładowy zakres prac i czynności w ramach ryczałtowej opłaty;
- Całodobowa gotowość do usuwania usterek i zakłóceń pracy kotłowni;
- Zdalny 24 godzinny monitoring kotłowni SMOK ;
- Stały dostęp do systemu SMOK z możliwością zmian w pracy kotłowni dla Zleceniodawcy;
- Informacji SMS o awarii kotła;
- Wykonanie raz w roku przeglądu technicznego (gwarancyjnego) kotła i palnika zgodnie z wymogami producentów i Prawa Budowlanego potwierdzony odpowiednim protokołem;
- Przegląd stanu technicznego kotłowni – raz w roku;
- Usługa serwisowa p.t. usuniecie awarii – raz w roku wliczona w ryczałt niezależny od przeglądu bez możliwości przesunięcia nie wykorzystanych usług na następny rok rozliczeniowy;
- Sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania automatyki i dokonania korekty nastaw zgodnie z wymogami instalacji oraz sugestiami użytkownika przez system SMOK;
- Dokonanie zapisów z czynności konserwacyjnych w książce przeglądów (Książkę przeglądów założy Wykonawca);
- Pozostawienie porządku w pomieszczeniu kotłowni;
- Przegląd instalacji gazu raz w roku potwierdzony odpowiednim protokołem
- Obsługa UDT
Demo: pracująca kotłownia; Legnica ul. Chrobrego 13
Kocioł De Dietrich z palnikiem wentylatorowym dwustopniowym; automatyka pogodowa.
Kliknij tutaj!